De commissie Groen is dit jaar al actief geweest tijdens NL doet. De paaltjes op het Loopke zijn geschilderd en een aantal paaltjes staan nu weer wat steviger in de grond. Ook zijn er de nodige “renovatie”-werkzaamheden verricht aan de nestkastjes. En nu maar hopen dat de nestkastjes nu bestand […]
Groen Sebaldeburen
12 berichten
Vrijdag 17 mei 2019 organiseren we een wandeling over het vernieuwde Sebaldebuurster Loopke. De wandeling wordt op verschillende punten opgeluisterd door vertellers van het Vertelcollectief van Mien Westerkwartier.Kom en bewonder ook de leuke aankleding van de leerlingen van SWS de Aquarel tijdens NLdoet en het nieuwe insectenhotel langs de route. […]